1. Spôsoby nahlasovania poistných udalostí:
Osobne
- v Zákazníckom centre - prízemie budovy BD Svätoplukova 1601, Bánovce nad Bebravou
- pracovník Zákazníckeho centra preberie potrebné doklady a vysvetlí ďalší postup
Telefonicky
- na telefonnonom čísle 038-536 46 12
- pracovník vysvetlí postup a dohodne spôsob odovzdania (zaslania) potrebných dokladov
Emailom
- potrebné údaje a doklady zašlite na emailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
2. Údaje a doklady potrebné k nahlaseniu poistnej udalosti:
- Dátum a čas vzniku poistnej udalosti
- Príčina vzniku s krátkym popisom vzniknutých škôd (odporúčame uschovať všetky poškodené časti a veci do doby, kým poisťovňa neukončí danú poistnú udalosť)
- Podrobná foto dokumentácia poškodených vecí a iného poškodenia súvisiaca s poistnou udalosťou
- Policajná správa, ak bola udalosť šetrená políciou (prípadne správa hasičov)
- Adresa a číslo bytu (v prípade škody vlastníka bytu) príp. adresa bytového domu (v prípade škody v spoločných priestoroch domu)
- Kontaktná osoba a telefonický kontakt/emailová adresa pre dohodnutie termínu obhliadky
- Číslo účtu, na ktoré bude zaslané plnenie