Bytové družstvo od 1.4.2023 pripravuje
KLIENTSKÚ ZÓNU
pre vybavovanie stránok vo vestibule budovy správy.
VYBAVOVANIE STRÁNOK POSKYTOVANIE SLUŽIEB A INFORMÁCIÍ ELEKTRONICKOU FORMOU
Ako sme už avizovali, pripravujeme pre vás väčší rozsah poskytovaných informácií, zjednodušenie komunikácie, rýchlejšie vybavovanie požiadaviek a poskytovanie služieb na jednom mieste v budove správcu. Po rokoch s výraznými obmedzeniami spôsobených koronavírusom sme pristúpili k zmene informačného systému pre správu bytov, nebytových priestorov v bytových domoch. Čo to znamená pre správcu a čo pre vlastníka?
Správcovi poskytuje komplexné riešenie pre správu bytov, nebytových priestorov, technických modulov, nájomného a vyúčtovania, sledovanie nedoplatkov nájomného, upomienkovanie a ďalšie. Všetky potrebné informácie sú na jednom mieste, vzájomne prepojené a automaticky zálohované na centrálnom serveri. Systém má používateľskú aplikáciu eDomus – prístup k údajom kdekoľvek cez mobilnú aplikáciu a tiež portál pre vlastníkov www.poschodoch.sk . S novým informačným systémom sa postupne mení aj poskytovanie služieb a informácií pre všetkých klientov (vlastníkov, nájomníkov, užívateľov). Maximum požiadaviek budeme vybavovať bez nutnosti navštíviť budovu správcu – na diaľku elektronicky.
Vlastník získa podstatne viac informácií o byte a dome bez toho, aby musel o to žiadať správcu, alebo navštíviť jeho sídlo. V budove správcu pripravujeme Zákaznícke centrum (zatiaľ zriadená Zákaznícka zóna). Tam bude možnosť vybaviť všetko na jednom mieste bez nutnosti návštevy viacerých pracovísk. Na portáli poschodoch.sk bude prístup ku kontu bytu (platby), grafom spotrieb, ročnému vyúčtovaniu, nákladom domu, fondu opráv, revíziam, nástenke domu a ďalším údajom.
Správca a vlastník získajú možnosť komunikovať na diaľku, doručovať informácie, oznamy, vyúčtovania, zálohové predpisy, oznamy o konaní schôdzí vlastníkov, zápisnice z nich a písomných hlasovaní, zasielanie SMS, oznamy o odstávkach, poruchách, nahlasovanie opráv a iných požiadaviek a ďalšie. Komunikácia elektronicky zásadne urýchli prenos informácií a tiež ušetrí vlastníkom značné náklady na doručovanie v listinnej podobe a tiež čas potrebný k vybaveniu.
Komunikácia na diaľku je však možná len ak bude mať správca údaje potrebné ku komunikácii:
- mobilné telefónne číslo
- e-mailovú adresu
Obe musí zadať vlastník a potvrdiť svojim podpisom. Tieto údaje budeme získavať pri odovzdávaní vyúčtovaní za r. 2022. Vlastník ich môže doručiť správcovi (Bytové družstvo) samostatne do podateľne alebo poštou na vyplnenom a podpísanom tlačive vloženom vo vyúčtovaní alebo prístupnom na stránke správcu www.bd-bn.sk